Philoxenia – Hotelia – Polis

Philoxenia - Hotelia - Polis

Την ολοένα και αυξανόμενη ανοδική πορεία του ελληνικού τουρισμού ακολούθησαν τη φετινή χρονιά οι εκθέσεις PHILOXENIA, HOTELIA και POLIS. Οι εκθέσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν από τις 12 έως και τις 15 Νοεμβρίου στους χώρους της Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου της Θεσσαλονίκης. Με βάση τα επίσημα στοιχεία της Helexpo η συνολική αύξηση των επισκεπτών ήταν 17%. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος παράλληλα με τις τρεις αυτές εκθέσεις υπήρξαν πολλές παράλληλες εκδηλώσεις τρεις εκ των οποίων ξεχώρισαν εξαιτίας της μεγάλης προσέλευσης των επισκεπτών σε αυτές. Εκτενέστερα ξεχώρισε το συνέδριο με τον τίτλο Destination Thessaloniki, το event με τίτλο The Art of Drinking Coffee and Spirit και το DPOINT Hotel Village. Οι εκθέσεις αυτές είχαν ως κριτήριο τη προσέλευση κυρίως εμπορικών επισκεπτών. Σε σχέση με την περσινή χρονιά του 2014 η έκθεση Philoxenia παρουσίασε αύξηση της επισκεψιμότητας της τάξης του 17%, ενώ η έκθεση Hotelia της τάξης του 95%. Περισσότερα από 3,000 προγραμματισμένα ραντεβού μεταξύ εκθετών και των 107 ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των εκθέσεων. Οι προσκεκλημένοι αυτοί εμπορικοί επισκέπτες προέρχονταν από 32 διαφορετικές χώρες. Αναφορικά με τους εκθέτες της Philoxenia σε σχέση με τους 232 που ήταν πέρυσι φέτος ήταν 351 και ο εκθεσιακός χώρος που κάλυψαν ήταν κατά το ¼ μεγαλύτερος σε σχέση με την περσινή διοργάνωση. Σε σχέση με την Hotelia της προηγούμενης χρονιάς που ήταν 141 η φετινή συγκέντρωσε 157 εκθέτες.

Στις φετινές αυτές εκθέσεις όπως ήταν αναμενόμενο, έδωσαν το παρόν όλοι οι φορείς του τουρισμού της πόλης της Θεσσαλονίκης. Όλα τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης είτε μέσω εκθετών είτε μέσω εκπροσώπων επισκεπτών άφησαν το στίγμα τους.  Φυσικά από τις φετινές διοργανώσεις δεν θα μπορούσε να λείψει και  το ξενοδοχείο a.d. Imperial Palace που είναι ένα από τα πλέον αντιπροσωπευτικά ξενοδοχεία του κέντρου της Θεσσαλονίκης. Το ξενοδοχείο a.d. Imperial Palace εκπροσώπησαν 2 από τα μέλη της διοίκησης του. Σκοπός της παραπάνω δράσης ήταν η δημιουργία νέων επαγγελματικών σχέσεων αλλά και η περαιτέρω προβολή τόσο του ξενοδοχείου & των υπηρεσιών του όσο και του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης στους εξειδικευμένους επαγγελματίες του τουρισμού. Οι εκπρόσωποι του ξενοδοχείου ήρθαν σε επαφή με πολλούς και διάφορους τουριστικούς φορείς διαπιστώνοντας την ολοένα μεγαλύτερη ενίσχυση του τουριστικού προφίλ της πόλης της Θεσσαλονίκης.