Διεθνής Τουριστική Έκθεση Λονδίνου WTM – Ξενοδοχεία Θεσσαλονίκης

Διεθνής Τουριστική Έκθεση Λονδίνου WTM – Ξενοδοχεία Θεσσαλονίκης
Διεθνής Τουριστική Έκθεση Λονδίνου WTM – Ξενοδοχεία Θεσσαλονίκης

WTM

Στη Μεγάλη Βρετανία και συγκεκριμένα στο Λονδίνο πραγματοποιήθηκε από τις 02 έως και τις 05 Νοεμβρίου η Διεθνής Τουριστική Έκθεση World Travel Market. H συγκεκριμένη έκθεση είναι μία από τις εκθέσεις που συγκεντρώνει κάθε χρόνο το ενδιαφέρον ολόκληρης της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Η Έκθεση αυτή είναι ένα από τα σημαντικότερα τουριστικά γεγονότα παγκοσμίως και διεξάγεται κάθε χρόνο στα μέσα Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο ExCel του Λονδίνου. Κατά τις τέσσερις ημέρες που πραγματοποιείται στον χώρο της έκθεσης μπορούν να εισέλθουν μόνο εμπορικοί επισκέπτες και όχι το ευρύ κοινό. Πρόκειται δηλαδή για μία καθαρά επαγγελματική έκθεση της μορφής Business To Business (Β2Β). Η Διεθνής Τουριστική έκθεση World Travel Market είναι ουσιαστικά ένα παγκόσμιο τουριστικό γεγονός όπου σε τέσσερις ημέρες οι επαγγελματίες απ’ όλους τους κλάδους του τουρισμού από διάφορα μέρη του κόσμου συναντούν αντιστοίχους άλλους επαγγελματίες έτσι ώστε να διαφημιστούν, να συζητήσουν, να συνάψουν εμπορικές συμφωνίες και συμφωνίες συνεργασίας με στόχο να δικτυωθούν και να αποκτήσουν καλύτερες προσβάσεις στο παγκόσμιο τουριστικό κύκλωμα. Οι επισκέπτες της έκθεσης τη φετινή χρονιά ξεπέρασαν τους 50.000, ενώ σε αυτή συμμετείχαν πάνω από 5.000 εκθέτες από 180 χώρες.

Διεθνής Τουριστική Έκθεση Λονδίνου WTM – Ξενοδοχεία Θεσσαλονίκης

Πολλά ήταν τα ξενοδοχεία από την Ελλάδα που  έδωσαν  το παρών στην φετινή έκθεση, φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει και  το ξενοδοχείο a.d. Imperial Palace ένα από τα ωραιότερα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης πάντα ενήμερο για τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα. Το ξενοδοχείο εκπροσώπησαν 2 από τα μέλη της διοίκησης του. Σκοπός της παραπάνω δράσης ήταν η δημιουργία νέων επαγγελματικών σχέσεων αλλά και η περαιτέρω προβολή τόσο του ξενοδοχείου & των υπηρεσιών του όσο και του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης στους εξειδικευμένους επαγγελματίες τουρισμού. Οι εκπρόσωποι του ξενοδοχείου ήρθαν σε επαφή με πολλούς και διάφορους τουριστικούς φορείς διαπιστώνοντας την ολοένα μεγαλύτερη ενίσχυση του τουριστικού προφίλ της πόλης της Θεσσαλονίκης καθώς και της αναγνωρισμένης τουριστικής αξίας της ευρύτερης Ελλάδας . Όπως ήταν φυσικό επισκέφτηκαν επίσης και το χώρο που είχε καταλάβει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) και ήρθαν σε επαφή με διάφορους φορείς της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας. Τα συμπεράσματα που βγήκαν για το 2016 με αφορμή τη Διεθνή Τουριστική έκθεση World Travel Market  του Λονδίνου ήταν ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά.